Доброго дня.
Дякуємо за відгук. Доволі довго підбирали оптимальний засіб доставкі до вас у Скадовськ, але змогли вирішити це питання.
Спасибо за ваш отзыв.
Надеюсь вы уже изменили свое мнение о нашем магазине.
Спасибо за ваш отзыв.
В разное время поставщик использовал разные аморты по своему усмотрению. Вам предложили те, которые нам передали от поставщика. Но они не подошли. Новые которые мы вам дали 2 раз обязательно должны подойти. Важно заменить их парой а не по одному.
Добрый день Дарья.
Мы благодарим вас за то, что вы написали нам.о вашей проблеме.
Для того, что бы решить ваш вопрос быстро, вам нужно было сразу написать сюда или на нашу почту. Решение вашего вопроса заняло не более 1 часа при четком понимании проблемы.
Надеюсь вы измените свое мнение о нашем магазине и будете нас рекомендовать вашим знакомым и родственникам как самый лучший мебельный магазин.
Доброго вечора Павел.
Товар, якій ви замовили є на складі постачальника, але нам привозять наші замовлення лише раз на день, тому ми звісно із задоволенням би пришвидшили процесс, але не маємо такой можливості, бо діють деякі каратнинні обмеження. Вибачте що не дуже швидко - це дійсно залежить не від наших працівників.
Дякуємо за ваш відгук.
Нажаль придбати ліжко в автоматичному режимі без допомоги менеджера ви не зможете.
Чому?
Тому що ліжка, які є в наявності мають такі параметри як розмір та колір і менеджер вам розкаже що саме зараз можна придбати. Ми співпрацюємо із 60 складами а наявність товару постійно змінюється, тому Інших вариантів немає.
Авансовий платіж за товари під замовленя це захист від фейкових замовлень.